Waarom is mijn eurostorting nog niet bijgeschreven?

Het kan even duren voordat je eurostorting op je Bitonic-account staat bijgeschreven afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt.

iDEAL-transacties gaan snel; deze zijn doorgaans binnen enkele seconden bijgeschreven op je account. Mocht je iDEAL-transactie na enkele minuten nog niet bijgeschreven zijn, dan is het mogelijk dat we de storting eerst moeten controleren voordat we deze kunnen bijschrijven. Dit wordt handmatig uitgevoerd en kan enkele uren tot een dag duren onder werktijd.

SEPA-overboekingen kunnen langer duren, zeker bij internationale overschrijvingen. Je storting wordt pas bijgeschreven op je account nadat wij de tegoeden hebben ontvangen. Internationale transacties kunnen tot 2 werkdagen in beslag nemen voordat banken deze verwerken. Houd er ook rekening mee dat banken doorgaans geen overboekingen uitvoeren tijdens feestdagen, zoals met Pasen of Kerstmis. Zodra wij de fondsen ontvangen hebben, zullen we deze zo snel mogelijk crediteren aan je account.

Heb je vragen over je storting, neem dan gerust contact met ons op.

Toestemming Live Chat

De Live Chat is een dienst van MessageBird B.V. die (o.a.) onderworpen is aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en stelt dat zij uw gegevens niet gebruiken voor commercieel gewin. Om de Live Chat te laden, vragen we u toestemming te geven voor de verwerking van de gegevens die u via de Live Chat met ons deelt. Door dit venster te sluiten zonder toestemming te geven, wordt de chat niet geladen en worden er geen gegevens gedeeld.
Voor verdere informatie verwijzen wij graag naar de Privacyverklaring van MessageBird.