Mijn transactie wordt niet weergegeven. Waar kan ik deze vinden?

Je transacties zijn verdeeld tussen stortingen en opnames, en koop- en verkooporders.

Voor een storting of opname ga je naar je portfolio en sleep je de balk genaamd 'laatste transacties' omhoog. Je stortingen en opnames zijn nu zichtbaar. Je kan erdoorheen scrollen om de storting of opname te vinden waarnaar je op zoek bent.

Voor een koop- of verkooporder ga je naar handelen. Daar sleep je de balk genaamd 'handelsgeschiedenis' omhoog. Je koop- en verkooporders zijn nu zichtbaar. Je kan erdoorheen scrollen om de koop- of verkooporder te vinden waarnaar je op zoek bent.

Hulp nodig? Voel je vrij om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder via chat, e-mail of telefoon.

Toestemming Live Chat

De Live Chat is een dienst van MessageBird B.V. die (o.a.) onderworpen is aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en stelt dat zij uw gegevens niet gebruiken voor commercieel gewin. Om de Live Chat te laden, vragen we u toestemming te geven voor de verwerking van de gegevens die u via de Live Chat met ons deelt. Door dit venster te sluiten zonder toestemming te geven, wordt de chat niet geladen en worden er geen gegevens gedeeld.
Voor verdere informatie verwijzen wij graag naar de Privacyverklaring van MessageBird.